haziranin25i Minik2829 muhendisin oğlu YILDIZLAR listesine güvenerek ben siveno deterjanı aldım. Leke çıkarıcı olarak baby&me aldım
Minik2829 haziranin25i evet orayida takip ediyorum.Aslinda daha cok kullanici yorumlarina bakiyorum.genel anlamda baby me den cok memnunlar.bi leke cikarici şart galiba
haziranin25i Minik2829 yorumlara değil de arkadaşlarıma sorup hangisi oy birliğiyle çok geliyorsa onu alıyorum açıkçası 🌼🤗 ben siveno ile yıkadım gayet iyi ama 👣👣
Esraaelisa1 Minik2829 sakin aldım ben sıvısınıda aldım güzel yıkadı dolabını açınca mis gibi bebek kokuyor ☺️🌸
gzdinc Granül sabun olandan aldım, ama pişmanım. Yorumlarda sonra gördüm. Kokusu lekesiyle bir problem yok amaa camsir makine tamircisi tanıdığımız var aşırı derece makineleri tıkladıgini belirti kizlar. Başta onu belirteyim
Yarim_Kilo_Kiyma Gokkusagi_ Duru granül için erimiyor , deterjan haznesinde katılaşıyor kalıyor dediler burda çok kişi, bende onu düşünüyordum ama üni baby aldım
Minik2829 Huriyeolgn minorisi kullanan cok var🙂 kokusu nasil acaba.ben bide şöyle guzel koksun istiyorum🤩
smyyezeyrek47 Minik2829 peros kullaniyorum cift durulama yapiyorum leke oldugu gibi pirille lekeli yeri temizliyorum yoksa cikmiyo valla bebek camasirlari
Minik2829 smyyezeyrek47 genelde ben leke yada yağ lekesi oldugu zaman lekeyi bekletmeden ustune pril dökup yikiyorum.ama leke cikaricilarada bi bakicam😊
Cheerfulmom Minik2829 Incıa mutlaka bir bak tamamen doğal ve çok kaliteli bir deterjan 👍🏻 Ama doğal deterjanlardan leke çıkarma özelliği olmasını bekleme hiçbirinden Yani öyle olsalar doğal olmazlar. Leke çıkarıcıyı ayrıyetten alıp lekenin üzerine döküp sadece çıkarabilirsin. Ama bu dediğim marka içlerinde en başarılı olanı.
Cheerfulmom Minik2829 minoris Incıa biraz pahalı deterjanlar eğer uygun fiyatlı arasan aynı kalitede aynı doğallıkta siveno var onada bakabilirsin normal sitesinde en son 56 tlydi ama trenyolda 26 TL ye düşmüş.
iremkocer Minik2829 canım bebek deterjanjnda doğal ve leke cikaran arıyorsan minoris biraz pahalı ama çok iyi. Ama doğal olsun dersen duru granül öneririm cok güzel. Zaten kaka lekesi vs zor geçiyor 🤗