melekhabib bana büyük abdestin gelirse haber ver dediler doğuma yakın. Çok değil ama az hissettim haber verdim doğumhaneye aldılar. Orda da sonda taktılar çişin varmış onu boşaltıyoruz dediler çişim mi varmış bu acı sancıyla hiç hissetmedim dedim aynı zamanda bağırıyorum tabi sancıdan. Dışkıyı da hiç düşünmedim bana sadece var gücünle ıkın dediler ıkındım geldiyse de yaptıysam bile haberim yok umrumda da değil. O anda dünya yansa umrumda değildi öyle bi ağrı sancı yok…