Pinarbeki Kızlar ben iki Dr gidiorm hem özel hem devlet bu iki de ultrasonlarinda 3-4 gün fark var devlettekinde daha küçük gözüküyor kafam çok karıştı hangisine göre hareket edicem adet duzensizliginden dolayı gününün bı önemi yok denildi 🤔
zehracinar Pinarbeki Benimde hep öyle oluyor özelde haftasından büyük çıkıyor devlette haftasına uygun çıkıyor anlamadım gitti
Esrelf Pinarbeki genelde özel hastanelerin ultrason cihazları daha çok son model oluyor😄 özeli al bence.
Zhrnc Pinarbeki hangisine göre hareket etsem derken Ne yapıcaksınız ki ? Çok bi fark yok yani 1 2 haftalık bi fark yok
Pinarbeki zehracinar valla bnm ikisinde de haftasına uygun degl ama ozeldki Dr adet gününden hesaplayamayiz düzensiz olduğu için dedi o yüzden baya bı kafam karıştı bnm
Pinarbeki [bilinmeyen] bende senin gibi yapıtın ozaman cihaz kalitesinden fark ediyor sanirim ozeldekiler daha kaliteli oluyor
Pinarbeki [bilinmeyen] evet bak smdi kiyasliyorm da bende 14 haftaligim geçen özelde parmaklarına varana kadar saydilar . Çok teşekkür ederim kuzum . Açıkçası korktum biraz neden farklı oluyor diye ama ozeldeki daha kalite net gösteriyor demekki 😊