-Ozlemcelik388 Canım benim 20 Li haftalarımda fazlaydı doktor en büyük sebebinin şeker olacağını söyledi şeker yükleme yapıldı çakmadı fakat gene de doktorum şekeri diretti 20 gün boyunca sıfır şeker beslendim (özellikle meyve şekeri yapar dedi) karpuz kavun muz çikolata kek bisküvi pasta mısır meyveli sodalar içecekler şeker olan aklına gelen hiçbir şey yemedim patates bile yemedim sadece 20 günde normale döndü suyumuz. 36+6 dayım hala dikkat ediyorum suyumuz azalmaya başlayacak haftalarda şuan ama azalmamış merak etme bi dene düzelecektir