Feminenia Kızlar 6 haftalık oldum çok şükür bu gün meıeyimin kalp atışını dinledim 116-dı doktor çok az düşük ola bilir dedi , korktum başına gelen varmı
KezibanUan Feminenia bende tam 6. Haftada dinledim canım 120 atıyordu kalp yeni oluşmaya başladığı için düşük atarmış iki hafta sonra gittim güm güm atıyordu 🤗 merak etme o daha yeni gelişmeye basladigindanmis doktorum öyle dedi
Patito__ Feminenia gazlada bir dusuk degil aslinda yeni atmaya baslamis olabilir buyuk ihtimal oyledir insaallah ben yasa ama bnmki 80 di yani ona bile dr belki demisti snnki garanti gbi bisey icini ferh tut cnm
Patito__ Feminenia yok maalesef bnmki ck dusuktu cnku ve bir ck ii dr a gtmistm o kesnlkle yuzdeyuz duscek demisti zten oylede oldu bnmkinde kese kucuktu oyuzden problem oldu sdce kalp atisi az baska brsy yk ise kucuk oldugu anlamina gelr hic endiselenme