nur94_ ben 350tl lik aldım ilk güzel geldi hoşuma baya gtti ilk yıkadım doğuma yakın ikince kez yıkadım ütüledim niyeyse toz topluyor hepsi de toz topladı kullanışlı değiller bir tanesi sıkıntı olur dedm fakat hepside kalitesi berbattı kullanmicam kaldırdım kenara koydum ve bi tane tulum kenarı yırttıktı 03 ay hırka ve mont aldım ikide 1yaş geldi sorun etmedim ama toz toplaması verdiğim paraya değmezmiş dedm