Kızlar selam, 2-3 gündür sol Göğsümün altı karnımın içi acıyordu üşüttüm sanırım dedim hep. Bugün şiddeti arttı derin nefes aldıkça yürüdükçe ayağa kalkarken sol göğsümün altı mideme doğru karnımın içi acıyor içi sanki yara gibi, nstye girdim sancı çıkmadı ( 31+0 haftalığım ) bu durumu yaşayan var mı ya 😓