Herkese selamlar,
Adet tarihime göre 25, ilk kese ölçümüme göre 24+3, dün akşam ki ultrason muayenesine göre 23+6 haftalık gebeyim . Süreçte sıkıntılar en başından beri peşimi bırakmadı ve dün sabahtan akşama kadar geçmeyen kasık ağrılarım sebebiyle hastaneye geldik rahim açıklığı iyi , açılma çok hafif dediler sabaha kadar hiç ilerleme olmadı dediler. nst de sancılarım çıkıyor geceden beri çıkıyor erken doğum riski var düzenli sancıların var denildi ve yatış verildi 😔 Allah kimseye yaşatmasın ama bilgisi olan benzer durumu yaşayan var mı ?