Günaydın kızlar ☀️🧚🏻
daha önce de bu postu açmıştım açılan postların yorumlarını da okuyup denemiştim ama son üç gündür aşırı derece de mide bağırsak gaz sancısı yaşıyorum 😣 özellikle sabah kalktığım da sancıyla kalkıyorum gece üzerim mi açılıyor ki diyorum değil uzun kolluyla da yatıyorum ama bir türlü bu sıkıntıyı aşamıyorum biraz hafifliyor gün içinde ama hiç geçmiyor yemeği de geç yemiyorum çayı zaten bir bardak anca içiyorum zaten yatmam 12-1 i buluyor neden oluyor acaba ama en önemlisi buna çözümü olan arkadaş var mı çok sıkıntılıyım 28+3 teyim acaba haftamdan kaynaklı bişey mi ki 🥴🙄