İlk gebeliğim. 36. Haftada nişanı gelip(kanlı olmayan beyaz mukus şeklinde) sonraki haftalarda doğum yapan var mı? Geçen hafta cumartesi beyaz mukus şeklinde geldi. Eşimle ilişki sonrası temizlendikten sonra gelmiştir diye farketmedim bile . Nişan soruları üzerine araştırma yaparken bunun parça parça gelen nişan olabileceğini öğrendim kimisinde parça parça ara ara geliyormuş birden olmazmış . Üzerinden 1 hafta geçti . Doğum hemen başlamaz değil mi ? Sonraki haftalarda 37-38 gibi doğum yapanınız oldu mu ?