Melissarden Ya allah askina kime 33+1 ım desem hee 34 haftaliksin diyor. Doktora gittim 33+1 hamileyim dedim 34 haftalik diyor. Beynim yandi neden her hafta bir hafta sonrasni soyluyorlar😂
zeyzey95 Tugce1803 bende öyle biliyorum ama benim doktorum mesela 28+5 de gittiğimde 28 haftalık olduk diyor 32+2 gidiyorum 32 diyor ben şimdi yarın 36 olacam yani 36+1 olunca 37 olmuş oluyorsa doğuma 2-3 hafta kalmış oluyor ama uygulama da 1 ay gösteriyor mesela
Pinarcoo 33 haftan bitmiş 34. Haftadan gün alıyorsun. 34. Haftanın içinde olduğun için öyle söylüyorlar bazı uygulamalar 33+1 için 34. Haftada 2. Gün diyor ( 33+0 ı 34. Haftanın ilk günü kabul ediyor)
Pinarcoo zeyzey95 uygulama doğumu 40. Haftada olacakmış gibi gösteriyor. 37. Haftadan sonra erken doğum riski kalkmış oluyor yani bebek her an gelebilir☺️