ebr bazı doktorlar gerek girmiyo açlık tokluk baktırıyor dün doktorum açlık tokluk olctur aralikli
Aclik= 105 tokluk= 145 geçerse insulin veririm dedi şeker hastası sayarım dedi kac kez uyardı sende olctur arada cnm sikinti olmaz abur cubur yeme şekerli hamurişi bisey olmaz Allahim izniyle