Kızlar merhaba ben ilk doğumumu ümraniye de yaptım devlette ama memnun kalamadım şuan yine devlette yapicam ama düzgün bir hastane bakıyorum.Ama sürekli karşıma bir pürüz çıkıyor yok orası iyi değil yok burası iyi değil ilhan varank eğitim araştırma ve zeynep kamil var gidebilecegım sizin önerebılecegınız yerler var mı acaba 🙏🏻