Bebitomubeklerken Merhaba lar bugün kontrole gittim 13 haftalık hamileyim fakat ultrasonda 15 cikti adet düzensizliği olduğu için ordan hesaplamadik hiç doktorumla doktorum böyle farklılığın olabileceğini söyledi ama hangisinden takip etmeliyim gebeligimi
Keriminmutluannesi Bebitomubeklerken adet tarihiyle olanla takip etmelisin tabi doktorun farklıda söyleye bilir bende de 37 haftalık bebek ama ultrason 39 diyor biz 37 haftaya göre hareket ediyoruz☺
Naciye89 Bebitomubeklerken hep öyle önde giderse dr soyluyor zaten son adet tarihini ona gore degistirdiler bnm de 8gün öndeydi bir iki kontrolde de aynı seklde ilerledi dr ultrasona gore düzenledi herseyi
pembepapatya Bebitomubeklerken Benim duzenli olmasina ragmen ultrasonda farkli cikti ve dr gec dollenme ddi o zmandan beri ultrasona gore takipteyz canm adet tarihi her zaman gecerli olmuyor.27 haftaligim ilk zamandan beri 4 ağustos gosteriyor gelisimde ultrasona gore oldu yani
Bebitomubeklerken Keriminmutluannesi adete göre takip edemiyoruz canım hicbi zaman düzenli bi adetim olmadı
Seqnem Bebitomubeklerken benim 14.haftada günü belirledi. Bana her gelmende son adet tarihin artık bu. Bunu söyleyeceksin dedi. Benim de düzensiz ve 2-3 ayda bir oluyordum.
Bebitomubeklerken Keriminmutluannesi sordum ama böyle farklılıklar olabileceğini söyledi sadece hangisinden takip edeceğimi soylemedi
Bebitomubeklerken Seqnem benimde öyle bazen bi buçuk ay da bazen 2 ayda bazen daha uzun hiç belli olmuyordu
Bebitomubeklerken pembepapatya ışte benim ultrasonlarda birbirini den farklı olunca na si takip edeceğimi şaşırdım