Ben geçirdim dış gebelik ilk gebeliğimdi plansız bir gebelikti ben bilmiyordum hamile olduğumu ağrı sızı içinde gittim doktora o gün hamile olduğumu dış gebelik olduğumu be acil ameliyat olmam gerektiğini öğrendim benim de tüpte büyümeye çalışıp tüpümü patlattığı için iç kanama geçirdim benim de karnımda sıvı (kan) birikimi göründü ustrasonda laparoskopik ameliyat ile sonlandı gebelik şimdi 2. Hamilelik 39+1