Minnaki_beklerken Gebeliğim sonlari kışa denk geliyor mont pantolon filan olmuyor alisveris kismini bebege yapmak istiyorum bu nedenle çok da bisey almak istemiyorum kendime, nasil bir çözüm olabilir montu nasil halledebilirim mesela?
Ebruakky Minnaki_beklerken Hamileyken ben de aynı şekilde düşünüyordum canım ama İnan sonra pişman oluyosun keşke hamile kıyafetleri yada üzerime olan kıyafetler alsaydım diyosun. Ben aldım montumuda aldım sweatler de aldım büyük ama ilerde yine giyebilirsin ben giyiyorum.
Ebruakky Minnaki_beklerken tavsiye istersen de peluş mont öneririm ben bir kış giydim kocaman göbeğimle bile önü kapanıyordu sonrasında da kullanabilirsin çok büyük durmuyo üzerinde
Adeviye Minnaki_beklerken normal reyondan modeli salaş olanlardan al sonra da giyersin montunun da önünü kapatma üstüne kalın şal al
Unlukacar Minnaki_beklerken canım ben eşimin kıyafetinden sweet falan giyeceğim 1 ay kaldı doğuma doğumda zaten çoğu kilo gidiyor o yüzden
Mmrv00 Lastikli eşofman takimi aldim ben montun da onu şimdilik kapaniyor kapanmazsa cok çıkmıyorum zaten çıkarsam acik kalir .Baska bişey almayı düşünmüyorum esofman rahat oldu yazik olacak aldiklarima
Minnaki_beklerken Mmrv00 evde benim de sorun olmuyor esofman etek vs bir sekilde hallolluyor. Ama disari cikmam gerektiginde sorun olabilir. Esofmanla da disari cikmiyorum. Yin3 de oneri icin sagolun 😊
limonluchescake Ebruakky ya ben de bunu düsünüyorum acıkcasi, alsam sonra üzülür müyüm diye. Cünkü xs bedenim Normalde. Ama hep kışa denk geliyor benim dönemim ne öneriyorsunuz
Minnaki_beklerken Ebruakky galiba panco ve hamile pantalonu alacagim oyle halledecegiz bir sekilde 😅 almaya ciktigimda cok ozendigim biesey olursa da alirim bakalim 😊cok sagolun oneri icin 😊
Minnaki_beklerken Adeviye oyle yapacagim insaallah zaten tesetturluyum kiyafetlwrin genelde bol. Pancoyla da hallederim insaallah montu 😊 cok sagolun 😊
Dilanilngi Minnaki_beklerken benim de ayaklarım mayalı hamur gibi,bi tane ayakkabım olmuyor bütün yaz terlikle geçirdim 😬
Jdiebsh Pancoda olabilir hem belli etmez hem seni cicak tutar ☺benimkide kisi denk geliyo panco dusunuyorum
Kubrayt Minnaki_beklerken benimde hamileliğin kışa denk geliyor daha 4 aylık ve çalıştığım için her gün ne giysem diye düşünüyorum extra bir zor oluyor 🤔 Geçen yıl kullandığım montu giymeyi düşünüyorum canım önü kapanmayacaktır onun içinde peluş uzun şallar oluyor onlardan almayı düşünüyorum hem göbişi kapatır hemde üşümem. Sweet olarak ta bol kesim alıcam bir kaç tane zaten doğum sonrası da giyebilirim diye düşünüyorum olmadı küçük bir tadilata veririm .Lc nin hamile pantolonunu tavsiye edirim inanılmaz rahat 😌
Minnaki_beklerken Kubrayt hamile pantalonu ve panco alacagim insallah baska turlu cozum olmayacaj belli. Ben genelde evdeyim sizin icin daha zor gercekten Allah kolaylik versin 😊 dediginiz gibi sonrasinda da kullanilabilecek seyler guzel olur. Oyle birkav parca ustte bakarim muhtemelen. Cok tesekkurler 😊
Rengin_27 Minnaki_beklerken benim de doğum Aralık gibi o yüzden çok bişey almak istemiyorum. Yaz için de sadece gebelik taytı aldım genelde mevcut kıyafetler ve ev içinde ve dışında büyük beden üstlerle götürdüm ki genelde relax kesim diye ilerde de giyebileceğim şeyler ayrıca kışlık gebelik taytı aldım bir de relax kesim bluzlar ve hırkalar ile götürecem işi 😊 Son haftalar bir de home ofis çalışıyorum o yüzden pek dışarı da çıkmayacam.
Minnaki_beklerken Rengin_27 ben de pek disari cikmiyorum evde filan soeun olmuyor da disaeisi beni dusundurdu. Onu da insallah hamile pantalonu ve pancoyla halledecegim bakalim 😊 cok sagolunn 😊
Ecmelbeyza Minnaki_beklerken polar ceket bol oluyor bide panço 🥳sıcak bol rahat ve 9 ay olsak anlamaz kimse
Minnaki_beklerken Ecmelbeyza cok sagolunnn cok tesekkur ederim bakacagim polar ceketlere. Tesetturluyum uygun birsey bulursam bir bakarim ona gore 😊 hamile pantalonu da alacagim artik bir tane ondan kurtulus yok sanirim😅 cok tesekkur ederim oneri icin 😊
Myssr Minnaki_beklerken ben tesetturluyum dis kiyafetlerimi bol tercih ediyorum o yuzden icine sigabilcem baya bol yani. Ama ustune sal atabilirsiniz montunuzun. Virus var cok cikmicam ztn ama sigarm sigmasaydm da salla kapatirdim onumu
Minnaki_beklerken Myssr ben de oyle yaoacagim insaallah biraz uzun kalin bir panco ile hallederim diye dusunuyorum insallah 😊 cok tesekkur ederim 😊