Ayseonayli4554 Hanımlar 34+4 günlük hamileyim az önce göğsümden sıvı gelmiş rengini görmedim ama geceligimin değdiği yeri de sertleştirmis acaba kötü birşey mi yoksa ilk sutum mu geldi ?😔😳😳😟
Meriwa Ayseonayli4554 iyi bişey ama kimisinde gelir kimisinde gelmez hormonlarınızla alakalı korkulacak birşey yok merak etmeyin sadece sıkmayın ellemeyin göğüsünüzü erken doğuma sebebiyet verir bilginiz olsun doğum sonrası da inşallah gelir devamlı cok da cevrenizde kimseye demeyin ben nazara inanırım ondan ☺️
Melek0109 Ayseonayli4554 bnm 20 haftadan itibaren ara ara gldı hatta suan yara bıle oldu ıkıncı gebelıgım ılkındede olmstu sımdıden krem kullanmaya baslıcm sızde kullanın 1 ayım kaldı bnm kotu bsey dgl canm 🥰
Cigdembakar Ayseonayli4554 evet evet foktorum süt gelmştr korkulck bişy yok dmeişti ama ilk süt gbi sarı değil beyazdı şnsi doğm yaptm sütm tişörtüme değdiğnde yne sertleşiyor🤗
Imfromlastnight Çok güzel benim 17. Haftadan beri geliyordu. Doğum yaptım sezaryenle. Hemen sütüm geldi:)