heyecanlibiranne_ Kızlar E-Bebek’te satılan Babyjem korsenin yorumlarını hiç beğenemedim. Instagram’dan bir sayfada lateks korse buldum böyle kopçaları bağlanıyo sütyen askısı gibi, çelik. Doğum sonrasına uygunmuş. Önerebileceğiniz başka bir yer var mı bakınayım ben?
Defneninannesi19 heyecanlibiranne_ bende o korse den kullandım instagramdan aldım ama dikkat etmedim açıkçası bir gün kullandım diğer gün çıkardım bence etkili olabilecek bir ürün
Momster Ben owliden aldim. Bir marka daha cok oneriliyordu ama ismini hatirlamiyorum. Gelen korsenin dokusu vs guzeldi. Esime taktirdim rahat oldugunu soyledi. Sıkılığını kendiniz ayarliyorsunuz zaten. Kopcali degil benim dediğim :)
heyecanlibiranne_ Momster işte bahsettiğim korse o Owli korse. Memnun kalan da var ama kalmayan daha çok 🙄
Basilicums Ben de araştırıyorum ama herkes farklı bişey söylüyor. Pentide göğüs altından dize kadar olan korseler var onları kullanan oldu mu acaba ?
heyecanlibiranne_ Basilicums bence onlar yumuşak kalır. Daha sıkı bir şey almak lazım diye düşünüyorum.
HtcGB Emba korse aldım.doğumdan 1 gün sonra kullandım aşırı memnun kaldım. 67 ile bitirdim hamileliğimi şuan 54 kg ile devam ediyorum. Korse hem doğum sonrası üşütmeme için de iyi oluyor.😊
heyecanlibiranne_ Kybele23 baya baktım. Neredeyse tüm ünlüler de kullanmışlar. İçime çok sindi. Cevap versinler hemen sipariş edeyim bir tane. Çoook teşekkür ediyorum yorumunuz için. Çok işime yaradı 😊
Basilicums heyecanlibiranne_ yamuna mı siparş verdiniz doğumunuz ne zaman acaba? Gerçekten dedikleri gibi mi yoksa abartılan bi ürün mü emin olamadım
heyecanlibiranne_ Basilicums evet Yamuna siparişi vericem çünkü içime en çok sinen yer orası oldu. Biraz geç bir saatte yazdım onlara. Cevap gelsin konuşayım sipariş vericem doğum sonrası için..
Ayseozerckr heyecanlibiranne_ yamunanın hangi korsesini düşünüyorsunuz ben doğumdan önce incelme amaçlı lateks askılı olanı aldım inanılmaz sıkı☺️ Doğum sonu kullanımı zor olur diye, slip bel altı toparlayıcısını düşünüyorum
Fatma3447 heyecanlibiranne_ normal doğummu sezeryan da takamzsn bende babyjem sen alcm orda eski çalışanım
Basilicums heyecanlibiranne_ benim de 3 ayım var. Siparişiniz gelince düşüncelerinizi paylaşır mısınız?
Bsraskmn Ayseozerckr ben linkteki gibi bir bel korsesi aldım ilk doğumum olacağından hangisi uyar bilemedim aldığım yerdeki abla ve annem ilk zaman için bel korsesinin daha kullanışlı olacağını söylediler altta dikişler olacağından tayt tarzı korseler zor olurmuş tecrübesi olanlar sizcede öylemi?
heyecanlibiranne_ Ayseozerckr askılı premium olanından almayı düşünüyorum. O da latex oluyor sanırım. Sırtta yağlanma varsa onu alın dediler bana da. Ben de komple bi bakım yapsın diye onu almayı düşünüyorum. Önümüz kış zaten iyi de olur. Ama askısız olanı mı alsam diye de kafam karışmıyor değil. Yalnız aşırı kaliteli duruyor gerçekten 👌
heyecanlibiranne_ Basilicums tabii kiiiii. Ama inanın çoooook araştırdım. Ve ben biraz da markaya bakarım. Çoook iyi yorumlar var ürün hakkında. Mutlaka yazarım.. Ama doğru beden ölçümü için karnımın az daha şişmesini bekliyorum. Bakalım kaç kilo olucam. 1 ay sonra sipariş vermiş olurum.
Ayseozerckr heyecanlibiranne_ evet çok kaliteli açılma bozulma yapmıyor. Bende de askılısı var ama doğum sonunda hemen kullanım için zor çok sıkı çünkü. İlerleyen süreçte kullanmayı düşünüyorum bende