Sicagi sicagina paylaşmak istedim hikayemi kizlar, içim buruk bir sekilde yaziyorum ama unutmamak icinde yazmak istedim kizlar
35te sancilarimin cikmasiyla basladi surecim her gitmem de alttan muayene olmaya basladim oda baya korkuttu ve yordu inanin. Sonra 37. Haftamda 1 cm aciklik oldu ve kahverengi toprak şekilde Nisanim geldi her an doğurursun dediler ama ne yaptıysam ettiysem acilmam degismedi. Butun acilma onerilerini dinledim ama her gitmem de yine bir parmak aciklik vardi. Bugün de zaten günüm doldugu icin doktor hazirlikli gel dedi. Sbahtan geldim hastaneue acikliga bakti yine bir parmak ben şok tabi nasil 15 gunde acilma hic ilerlemez diye. Ama suyunda azcik azalma var yatiralim dedi. Yaptik yatisimizi beni direk dogumhaneye aldilar orda sanci odasi vardi ama malesef yalnızdım ailemden biri olsaydi belki daha güçlü olablirdm.
GELELIM DOGUM SURECINE;ben dogumhanye inince ebe direk suyumu patlatti. O suyun akmasi ne uzun surdu oyl3 ya durmadi sürekli akti resmen suniye baslayacaklardi ama ben zaten 35 haftadan beri sanciliydim kendi sancinla baslatalim dediler zaten suyum akinca o herkesin 5dkya indigni söyledi sancilarim basladi basta zor gelmedi ama acilmam saate 2 cm artiyordu. Ama ben 5 cmde artik kendini parçalayan asiri agri çeken biri oldum. Epirdural istedim ebe bu evrede vursakta ise yaramaz dedi yapmadi malsef. Ama ben hüngür hungur agliyordum. Kizlar soyle soyleyim aci esigi yuksek olmayan biriyseniz denemeyin derim ben cok cektim çünkü neyse sonra eşim geldi yanima biraz rahatlarım diye ama 2 dkbir sanci giriyordu nefes alacak boslugum azalmisti resmeb panigim artti esiime bagirdim sezeryana alsinlar olecem burda diye esimde napsin doktoru ariyor doktorda sona geldik smdi alamayiz diyor. Esim cikti dogumhaneden bana ikinma geldi ebe geldi bakti 6 cm doktoru cagirin dedilrr. Sonra dogum pozisyonu aldilar ebe nefes al ikinma diyordu doktor geldigindede ikin diye başladılar ama malsef ikinamiyordum astimda oldugum icin nefes sorunun hep vardi bide basık ortam agrilarim nefes almami zorlastirdi neyse bir şekilde ikindim ama bir ikin iki ikin cocuk bi turlu doğmadı artik halim de bitmisti. Kestiler baya alttan kafasi gorunuyordu ama yapamiyodum iste. En sonunda vakumla cektiler canim oglumu. Ama soluksuz dogdu oglum malesef cok oksjiensiz kaldi haznemde. Sonra doktorlar bi şekilde aglattilar ama direk kuveze gitti oglum koklayamadim bile 😣 dikislerim 20 dk kadar surdu ama kabus gibiydi oda resmen suan makatima kadar dikisliyim. Oglum yok bense tek basima odada onu düşünüyorum. DUALARINIZI bekliyorum kizlar.
Bu arada 11de basladi dogumum tam 4te doğmuştu. Ama dedigim gibi hayatımın en kötü günüydü sanirim bugun. Kim sorarsa da asla normal dogurma derim sanirim. 🙄Ama tabi herkesin aci esigii farkli oluyor ama benim. İçin cok zordu ustelik çocukta olmayınca kapanisi kötü yaptık. Insallah sizlerin de dogumu kolay gecer. Sorulariniz varsa yanitlarim iyi geceler