Bilmiyorum ki zaten 4 gün sonra randevum var beklim diyorum .. bebek hareket ediyor sertleşiyor .. ama eskisi gibi cok etmiyo .. meraklandım offf anne olmak ne zor .. karnima girdiği günden beri hep onu düşünüyorum .. 😔😔 galiba tek çocuk yapcam .. cok zor yaa .. sizddde öylemi bi benmi manyağım nda daha once3 tane bebek kaybettim bundan uzak olsun 2 hafta kaldı doğumuma korkuyorum.. hep bebeğimi rüyamda görüyorum ☹