Kızlar merhaba berbat bir durumdayım yaklaşık 2 haftadır inanılmaz mide yanması yaşıyorum sabaha kadar boğazıma acı acı gelen o tatla uyumak için çaba gösteriyorum ayağa kalkıyorum bir süre sonra geçiyor ama yattığımda yine aynı ağlayacak dereceye geldim artık nasıl geçer ne yapmalıyım çaldırırıcam artık süt denedim yoğurt bal okuduğum çok şeyi denedim banamısın demiyor 😓😥😥😥