SultanYenihan Merhaba anneler 16+5 hamileyim kızım olacak inş Hareketleri hisseden varmi ilk hamileliğim hissetmiyorum veya ilk nasıl anlasılır bebek haretleri nasıl oluyor
Sarperinannesi SultanYenihan ilk bebek ikinciye göre daha geç hissediliyor, ben oğlumu tam 20. Haftada hissetmiştim, şimdi dr um 2. Yi 16-17 de hissedersin diyo
berna0818 SultanYenihan eli kulağındadır canım bugün yarın hissedersin merak etme ☺ Bende hissetmiyorum diyordum bugün birden hissettiğimi farkettim
Dlktpl Bende hıssedemıyorum derken 17.haftanın sonunda otururken bırden bısey pıtpıt yaptı bıkacgun sonra hareketlerı cok daha sık hıssetmeye basladım 19.haftayım suan pıtpıt atıyo ıcerden bırı durtuyo anlıyosun 🙂
tly 17+3 benimki de hissedemedim hala bazen bi seyler oluyo gibi ama emin olamiyorum bebis mi degil mi 😕