Anne3434_ Kızlar iki gündür iğne yapıyorum evde kendime ama iğneyi açınca bi korkuyorum beş dakika cesaretim gelene kadar bekleyip bir anda yapıveriyorum ilacı çok yakıyor iğne acımıyor ama acaba beklememem mi gerek beklersem iğne açıkken bişey olurmu onu sorucaktım size Allah hepimizin yardımcısı olsun 😔
Yarenimm Anne3434_ ben gun de 2 kez vuruyorum canim yavaş yavaş sık ilacı bekleyebilirsin sıkıntıda olmaz
Ikinciyibekliyorum Anne3434_ ignenin ucunu atmayin . Mesela ucunu acinca elinizde beyaz kapagi kaliyor ya onu takarsınız yapamazsaniz olmadi . 🤗 buarada kendi kendinize yapiyor olmanızı tebrik ediyorum 92 tane iğnem bitmek üzere daha ıgneyi elime almis değilim korkudan 🤭 eşim sağolsun her aksam o vuruyor ben bakamam bile 😊
Mrv06 Anne3434_ yavaş yaparsan yakmaz canm bi süre snra alışıyo zaten o hafif yanma bile tamamen geçiyo
Duamm Ikinciyibekliyorum ay bende bakamam igne korkum vardı geçti bu sayede kendime vurmaya asla cesaret edemem😊😄
Anne3434_ Ikinciyibekliyorum ya bende korkuyorum ama bi beş dakika ağzını açıp bekliyorum bir anda cesaret geliyor hemen yapıyorum yoksa hala geçmedi korkularım 😁
Narcicegi Anne3434_ bence de bir şey olmaz. İlk başlarda zor oluyor çok yakıyor insanın eli gitmiyor ama zamanla alışıyosun evlat için insan her şeye alışıyomuş şimdiden 😊
Ikinciyibekliyorum Duamm benim korkudan ziyade icm bir hoş oluyor yani delip giriyor ya anlatamam onu icim tuhaf 🤨 ama hala alışamadım diyorum ya elime almadım daha eşim her aksam ayrı ironi uğraşıyor adam 🤭🤗
Ikinciyibekliyorum Anne3434_ ne güzel cesaret geliyorsa valla ben saatlerce günlerce de beklesem gelmez 🤭 ama dogumdan sonraya kadar mecburuz vurulacagim bunu 🤩
Beste2 Bende muadili olan oksaparı kullanıyorum, yavaş yavaş verince acı da az oluyor, merak ettiğim sizde ilacın herhangi bir yan etkisi olup olmadığı
Anne3434_ Beste2 yani dikkat ettim dünden beri kullanıyorum iğneyi vurduktan bi kaç saat sonra sıtma tutar gibi elim ayağım çok üşüyor zor ısınıyorum başka bişey olmadı şuan