Arkadaşlar bezmialem de doktor tavsiyesi verebilirmisiniz bebek kayıplarım için gittim osman şevket hocaya gönderdiler ama nette pek iyi şeyler okumadım ama bana merak etme seninde olucak bebegin senin gibi çok geldi yaşayan hepsi bebek sahibi oldu dedi hamile kaliosun dedi ama nette bi kaç kişi uzak dur ondna yazmış kafam karıştı pakizer done hoca bakmadı bana ona gonderdi onlar bakar detayli die osman bey tüp.bebek bölümünde