Zbtuna valla canım bende bu kafadaydım doğumdan sonra gerekli olursa alırım diyordum, 11 günlük bebeğim var 5 gün önce süt kanallarımda düğümlenme oldu mastit başlangıcı hemen farkettim şükür ki, koltuk altım falan şişti memelerim ateşlendi gece nöbetçi eczanelerin hepsini aradık pompa yoktu kısmetime bi tanıdığımızda elektrikli varmış gece eşim gitti getirdi sütümü sağdım göğsüm rahatladı. Elle sağmayı denedik o acıyla imkansızdı resmen, kuzenim manuel olanlar yeterli demişti elektrikli büyük rahatlık ama çalışmıyorsan acil durumlar için manuel yeterli bencede. Bu arada bebeğim daha küçük olduğu için tam ememiyor aç kalıyor gündüz emdiriyorum gece sütümü sağıp biberonla veriyorum sarılık olup mama yemesin diye