Yasef her tüp bebek merkezine gittiğinizde istenen klasik belli test ve tahliller var biliyorsunuzdur. Rahim filmi, hormon tahlilleri, eşinizin sprem testi gibi. İlk gittiğimizde ben daha öncesinde farklı bir doktor isteyip yaptirdigimizdan elimizdeki sonuçlarla gittim. Vay efendim bunları ben istemedim ya da benin istediğim yerde yapılmamış tekrar yaptırın demedi baktı değerlendirdi. Kaç yıllık evli olduğunuz ne kadar süredir korunup korunmadiginiz, daha öncesinde varsa düşük kürtaj vs, kayıplarınız hepsi hakkında bilgi alıp sizin sormak istediklerinizi de cevaplayıp genel bir Muayene yaptıktan sonra karar veriyor tüp bebek olmalı mı yoksa farklı yöntemler mi değerlendirilmeli. Hemen hadi hoppaa tüp bebek yapalim demiyor. Evet Esra Erolun doktoruynuş ben çok sonradan öğrendim 😊 ama emin olun popülerlik fiyatına da tavrına da yansımıyor. Her anlamda oldukça mütevazı, isinde ise son derece profesyonel