Kızlar bu günlerde bebeğimin hareketi azalmıs gibi hareket ediyor ama genelde kasılmalı geçiyor hareket olarak da ayaklarını filan hissediyorum bu durum normal mı yoksa sorun mu vardır? Daha dün kontrole gittim Bi doktor suyun azalmaya başlamış dedi digeri bana göre ideal suyun biz sık kontrol edelim dedi salı tekrar gidecem bu durumu yaşayan var mı?