Benim ilk gebeligimde adet kanaması gbi lekelenmeler oldu tutunma lekesiymiş hamile oldugumu ögrenmiştim ikinci gebeligimdede hemen hemen aynı sorunu yaşadım daha fazlaydı lekelenmem hamileydim 3 haftalık ama tutunma lekesine baglamadım kanamam artınca solugu dr da aldım kimyasal gebelik gecirdim şimdide şukür 6+3 hamileyim hiç gitmedim kızlar kanda ögrendim ama hiçbir şekilde kanama lekelenme olamdı şükür Allaha sadece bulantılar cok 😒