Mutluuyuvaa Hayırlı geceler hanımlar. Ben 10 haftalık gebeyim ve şimdiye kadar hep o iğneden kullanıyorum bu gün unuttum vurmayı 2 saat geç yaptım sizce bi sıkıntı olurmu yaşayan ve kullanan varmı ?
Tb29 Mutluuyuvaa ben de çok kullandım 2 saat cok problem değil. Benim de bi kere öyle olmuştu mesela normalde 8de yapıyorsam ve o gün 10da yaptıysam ertesi gün 9da yapıyor bir sonraki gün yine 8 e çekiyordum. Ama genelde yarım saat gecikebiliyordum sık sık. Sorun olmaz rahat olun
Beklenenminik Bende tüm hamileliğim boyunca kullandım unuttuğum zamanlarda aklıma geldiği an vurdum iğneyi Allahın izniyle bişey olmamıştır uygulayın iğneyi daha fazla bekletmeden