Bussimm 34+2 olduk bugün .. bir kaç gündür bebeğim sağ tarafa toplanıyor taş gibi oluyor felaket kasılma var bir de Rahime baskı hisseden var mı ? Rahimde çok çok baskı hissediyorum yataktan kalkarken yürürken falan 🙄😒 Daha 2 gün önce gittim doktora hiç bir sıkıntı yoktu 🤷🏻♀️
AZE62 Bussimm bu haftalarda oluyor artık normal. Korkma. Yatarken kalkarken karnının taş gibi olması vs hepsi normal doktorum öyle söylemişti. Çok yorulmamaya bak 🌸
AZE62 Bussimm benimde sağ tarafta duruyor taş gibi oluyor bize böyle yükseliyor agrımda oluyor ama hareket ettikçe geçiyor canım 🌸
ElvinAlaz Bussimm bende yaşadım senin haftalarında 38 i bitiriyorum bir de şimdi nasılım onu sor gece kasığım kasıldı tuvalete gitmek ömür gibi geldi 😂
mucizemhu Bussimm Ben dun öyleydim gündüz yarim saat yürüdüm sanki yarin dogurucam koca bir yük tasiyormusum gibi, yerden zor kalkiyordum karnımin altı ağrıyordu. Çok kortum yatağıma yatınca bi müddet bekledim hareketleri var mı eşime kalbini dinlettim ikiside olunca sonra rahatladım yattım bugün çok şükür bi sıkıntı yok arada oluyor heralde 28+3
Momster Benimde hep sagda hatta bi kac fotigrafta karnimin sol tarafi bos sag tarafim dop dolu korkmayin bir sey olmaz :) bebeginiz buyuyor rahme baski yapmasida cok normal bu yuzden surekli tuvalete de gidiyoruz ama yine de isterseniz doktorunuza danisin :)
Bussimm Momster evet her 10 dk ya bir neredeyse … geçen tuvaletten çıktım ışığı kapattım tekrar geldiğini hissedip geri girdim o derece yani 😁
NassLi 36+5 oldum bu gün. Ve bende oyleyim. Devamlı sağ tarafında ve göbek deliğinin hemen üstünde toplanıyor ve taş gbi oluyor. Ve can yakıyor. Herkes normal olduğunu söylüyor
Bussimm NassLi içim rahatladı , evet maalesef hareketleri artık acı vermeye başladı ama olsun doğacağı günü düşündükçe unutuyorsun
Momster Bussimm rahim baskisindan kaynaklanıyor o durum ben 38+3teyim geceleri uyuyamiyorum bile artık. Yakinda tuvalet kapisinda yatıcam 😅
Momster Bussimm hic sabrim kalmadi. Sabredemiyorum kavusmak istiyorum su son haftalar varya bambaskaymis ya anlatamam. Hem hamilelikten yoruluyorsun hem ne zaman gelicek heyecani, dogum heyecanı, yeni bir hayat heyecanı dua edelim birbirimize 💕🙏🏻