İyi geceler kızlar, hamileliğimin başından beri çok şükür hiçbir tehlikem sıkıntım yok. Henüz 9 haftalıkken doktorum uçak yolculuğuna izin vermişti. Şuan 23 haftalık hamileyim özel araçla 12 saatlik bir yolculuğa çıkmam sakıncalı mı sizce? Hamileyken böyle uzun yolculuk yapan var mı ?