Canım ben 12 gün önce normal Doğumla kuzumu kucağıma aldım şükürler olsun ..benim de ilk gebeliğimdi ..ben sabah uyandığımda hafif bel agrisiyla uyandım hani ağır bir eşya kaldırırsın da böyle ufaktan incebelin agrir ya iste öyle ..hastaneye gittim 3cm açıklıkla 8cm olana kadar zerre canim yanmadı yanımdaki kızlar çığlık atarken ben hemşirelerle Türk kahvesi keyfi yaptım ama 8 cm sen sonra Sünni sancı almaya başladım o zaman anladım sancının ne olduğunu..kişiden kişiye değişiyor yanı insaallah sen de hiç sancı çekmeden alırsın kucağına bebesini canim