Demet3435 Kızlar 2 hafta sonra 20 haftalık olucam 4 boyutlu görüntülü zamanım geldi. İzmirde Lotus görüntülemeye giden varmı ? Memnun kaldınız mı ? Veya önerebileceginiz uygun fiyatlı görüntüleme merkezi var mı ? 200 TL fiyat verdi bu arada Lotus .
sukayhanacar Demet3435 benim kendi doktorum perinatolog da olduğu için detaylımı doktorum çekti ama lotus iyi bi yer. çok giden tanıdğım oldu fiyatı da gayet uygun bence