Kızlar herkese iyi geceler. Benim bu 2. Gebeliğim fakat geçen hafta sırtımda inanılmaz bir ağrı oldu göğsüme doğru gitti midem bulanmaya başladı kusturdu bayağı bi hastaneye falan gittim acile hiç bir şey bulunmadı 2 gün önce yine aynısı oldu o kadar kötü ki bir an dünya duruyor sanki çok kusturuyor yine acile gittim kalp atışlarım yavaş atıyormuş kardiyolojiye gitmem söyledi hafta içi gidicem ama başına böyle bişey gelen oldu mu sonuç ne çıktı?