Momster cgelmas isterseniz yilbasindan once alin. Ya bu bebislerim ihtiyaclarinin yavas yavas alinmasi lazim. Sonda ust uste inanilmaz masraf oluyor gercekten 🙈
aylinsss cgelmas dolara endeksli kesinlikle zam gelir şubatı hiç beklemeyin her ay bile fark edebilir bence özellikle yılın sonuna doğru
aylinsss cgelmas ben fırsat buldukça ikea gezen biriyim her gidişimde fiyat farkı görüyorum zamlı yani 🤣
cgelmas Momster kesinlikle şimdiden alıyorum yavaş yavaş odayı en sona bırakmıştım ama alınması lazımmış😇
Gizmss Momster merhaba aldığınız sundvikte üst kademedeyken parmaklıksız kullanabilir miyiz? Ben yenidoğandanitibaren tutunup kalkana kadar da parmaklıksız kullanmak istiyorum yatağıma yapıştırıcam