Tugce1450 yok magnezyumla alakası yok orda sinir sıkışması oluyor ondan dolayı elde uyuşma ağrı oluşuyor. Fizik tedavi öneriyorlar son çare ameliyat
ben çareyi leslie de buldum spor yapmakla yani şimdi bıraktım 2 haftadır. Kış temizliği felan geri başlıcam inşallah yoksa hemen ağrım tetikliyor