Minigimm2020 _canan_3545 dogru valla 😁😁 2020 de gelerek hayatlarinin hatalarını yapıyolar 2021 bekliyorlar gakiba 🙄🤭😂😂
Tgbaaaaaa _canan_3545 bizim kız da gelmekten vazgeçti herhal🤣🤣 39+2yiz ama hiç bir belirti yok doguma dair 😒😒
Mathteacher _canan_3545 adet olacakmışım gibi ağrılar giriyor karnım kas katı kesiliyor . Ama maalesef ki geçiyor kısa süreliğine
Canisi1907 Be _canan_3545 benım bildım kızlar erken dogar cevremde duydum kadarıyla öyle benım kızımda erken dogdu Gelmek bilmiyorlar sımdı kı bebişler Allah bıran önce kavuşturmayı nasıp etsın
_canan_3545 Canisi1907 amin İnşaAllah karşı komşununda bu sabah kızı olmuş 39+2miymiş neymiş nasıl imrendim anlatamam
Mlkeozan99 40+5 bendede ne gelen var ne giden😂 çarşamba randevum var bakalım ne olacak. Hepimiz için hayırlısı 🙏🙏
_canan_3545 Mlkeozan99 Ayyy kıyamam Ben de kendime hayıflanıyorum 40 a girdim diye Rabbim hepimize tez zamanda bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin