Bu Ekim bebeleri neden doğmuyo yaa valla ben artık doğsun istiyorum ara ara sancı yokluyo ama ne gelen var ne giden 40′a giricez daha ortada yok buraların totemiymiş belki ben de doğururum 😊 dua edin kızlar Rabbim hepimize kolay sağlıklıca doğumlar nasip etsin İnşaAllah