Nesibe92 canım çok normal ilk trimesterda bebişler büyüyüp yerleştiği için oluyor. İkinci trimesterda geçiyor. Ben şimdi 31. Haftadayım 3. Trimesterda da bebek büyüdüğü için tekrar başlıyor. Bıçak saplanmasi gibi, regl sancısı gibi oluyor. Ayağını sıcak tut, ağrı ile kanama gelmiyorsa ağrılar çok normal içini ferah tut.