Simdi hamilelik hormonu yogun gaz ve kabızlık yapıyor iğnede de bu hormon var ve direk alınca böyle etkisi oluyor, ben duphalac içip sıcak su torbasıyla uyudum iki gece azıcık rahatlarım umuduyla. Karın bölgesi zaten taş gibi oluyor ve baskı hissediyorsun. Benim özellikle iğnenin ikinci ve üçüncü günü cok ağrım oldu, sıcak bir duş alıp rahatlamaya çalış iyi gelebilir 👍🏻