Merhaba herkese, size bir ay önce yapmış olduğum doğumumu anlatmak istiyorum. Tansiyon yüksekliğimden ve benim sezeryan istememden dolayı doğumum sezeryan olacaktı. Ama gelin görün ki bu yaşıma kadar bir kırığım tek bir dikişim bile yoktu😀
doğum gününde hastaneye eşimle gittik ailelerimiz de geliyordu ancak yalnız olmak daha iyi her kafadan ses çıkıp panik yapmamaya çalışıyorsunuz ama her kapı çaldığında aha Geldiler diyorsunuz 😀
kan tahlili sonuçlarınız gelince sizi ameliyata alıyorlar. 11 de beni almaya geldiler ameliyathaneye indik aman allahım her odada birileri var ilk defa ameliyathane görüyorum çok ilginç 😀 kapattım gözümü bişey görmek istemedim. Benim ameliyat olacağım odaya gelince benden başka ameliyat olan yok dimi gözümü ona göre açacağım dedim. Neyse belinize iğne vuruyorlar asla acımıyor 2 tane vuruldu bana hiç hissetmedim. Hemen yatırıyorlar ve uyuşuyorsunuz kolunuza tansiyon aleti bağlanıyor serum takılı bir yandan da tansiyonunuz yükselince ya da düşünce hemen seruma iğne ile ilaç sıkılarak müdahale ediliyor. Bir arada ciddi midem bulandı söyledim hemen yine seruma ilaç vuruldu saniyesinde geçti. Ameliyatın başladığını dahi doktor ses vermese anlamıyorsunuz yok çekiştirme yok hissettim falan bende hiç olmadı. 11:24 te oğlumu çıkarmışlardı. Daha odama çıkmadan asansör beklerkende uyuşukluğum geçmeye başlamış ayağımı oynatabiliyordum herkes şok olmuştu 😊 Size önerim yanınıza
depend, su ısıtabileceğiniz bir alet, sade kahve, kayısı hoşafı, bitter çikolata mutlaka alın. Yürümeniz lazım benim ilk gün gazım da çıktı wc ye de çıktım. Ertesi gün taburcu olduk. Ama evde hiç yürümediğim için gaz sıkışması oldu karnım doğum yapmamışım gibi şişti. Dikişlerim bu şişlik gerginlikten patlayacak gibi oldu. 4 gün süründüm tuvalete kalkamadım oğlumu sevemedim kucağıma alamadım. Korkudan hastaneye gitmedim artık ne olursa olsun gidicem dedim gittim bağırsaklarım durma noktasına gelmiş çünkü bişey yemedim boşa gaz yapmış hemen serum takıldı iğne yapıldı ertesi gün doğum yapmamış gibiydim evi bile süpürdüm. Bu arada doğumdan 20 gün sonra tüm kilolarımı vermiştim eski kiloma dönmeme sadece 3 kilo kalmıştı.🙏Sormak istediğiniz ne varsa en ince ayrıntısına kadar yardımcı olurum. Çokta uzun oldu inşallah okunur 😀😀