Kızlar ilk iğnede hamile kalan varmi aranızda
Nilgul-19 ben ama kürtaj olmuştu
Nilgul-19 4. İğnede oldu çok şükür Allah herkese nasip etsin emek veriliyor sonuçta
Nilgul-19 Mart ayında ilk denememdi o ay hamile kaldım doğuma iki ay kaldı 😍
Nilgul-19 2. Ignede oldu canım
anneadayi33 acaba çatlatma iğnesi kaç ay aralıkla vuruluyor bilginiz varmı
Aykem belli aralığı yok bu ay olmazsa diğer ay yine yaptırıyorsun hamile kalana kadar