Nazli2727 kim demiş çocuğun gelişimi geri olur diye ne alaka, ben de sezeryan oldum ve oğlum 10 aylık 8 dişi var, arkadaşımın bebeginin ise daha ilk dişi yeni çıktı. Ayrıca 10 aylık oğlum yürüyor… Yani çok şükür gelişimi geri değil hatta ileri bile denir. Sakın öyle düşünme. Sağlıkla kucağına al güzel bebeğini inşallah.