Arkadaşlar tüp bebek tedavisini ilk denemem. Bir çok hastane ve doktor gezdim ama bana en pozitif enerji veren doktoru acıbadem yeşilköyde buldum. Ben bana para getirecek hasta gözüyle bakan değil anne olmayı isteyen bir hasta gözüyle bakan bir doktor arıyordum ve inanıyorum ki gerek doktorumun gerekse hemşirelerimin desteği ve pozitif enerjisi ile başarıya ulaşırım. Sizlere de tavsiye ederim. Fiyatı hemen hemen diğer özel hastaneler ile aynı. Zaten tüm araştırmalarda bana tüp bebek maksimum 12 bin dediler ama işin içine pahalı ilaçlar girince 20 25bine mal oluyor. Allah hepimizin kucağını doldursun 🙏