Merhaba arkadaşlar 21 haftalık geçeyim idrar tahlili sonucumda kum döktüğüm söylendi ama hiç ağrım yok aynı durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izlendi aynı zamanda izmir cinarli ozel hastanesinden randevu aldım Dr mu degistirmeyi düşünüyorum RESAT BOZO KAR hakkında bilgisi olan var mı ? Şimdiden teşekkürler