urazaslan Vajina girişinin sol tarafında bir şişlik oluşmuş böyle elimle sıktıgımda yuvarlak sert gibi birşey nedir başına gelen varmı nereye gidilmeli korkuyrum 16+4 üm😣
Busraveminisi1 urazaslan vajinada ele gelmesi kist olabilir mi ama bir anda çıkmaz kadın doğum doktorunuz bakar canım
Melek0720 O kist gibi sey çıbanda olabilir. Benimde bir aralar sizinki gibiydi sonradan geciyor telaş etmeyin. Havlu ütüleyin oraya koyun 2 3 gun yapın kendiliğinden geciyor sonra.
Hazerr Eğer bir nohut tanesinden büyük ise deri altında ve elleyince hafif kayıyor ise bartholin apsesidir. Mutlaka kontrol ettirin doktora benim vardı ameliyat oldum ihmal ettiğim için
Makbule7995 urazaslan o zaman içten yağ bezi falan olabilir benim dediğim şey dıştan et bene benziyor ağrı falan yapmıyor da ondan demiştim çok geçmiş olsun ihmal etme doktora git bence