askimm54 selam kizlar normal günüm 12. Ekim ama doktorum 10 gün bekleticek gelmesse.. Cok bunaldim artik bi an önce gelsin istiyorum 😅 Karnimda düsmedi.. sanki hic gelmicekmis gibi 😁
Eslem23 askimm54 17 Ekim bakalım ne ağrı ne sancı ne nişan var benimde karnım düşeceğine yukarı çıkıyo😅
Cansu321 askimm54 benimde 11 Ekim de tam 40 haftamız bitiyor bizde en fazla 40+6 ya kadar bekleyebiliriz dedi gelmezse suni sancı verilecek bana da 39+5iz bizde ☺️ 1 saat sonra 39+6 olucaz 😌😌
Ronyaseda askimm54 aa benimde 12 ekim son 2 günümüz kaldı 40 olmasına🤭 Ama benim sanci su nişan hiç bir belirti yok canim doktorum 1 hafta daha bekleyebilirdik dedi ama bebeğin suyu azaliyo pazartesi gidicem yatış yapcak suni ile ama hiç bir belirti yokken suni için kararsizim
askimm54 Eslem23 aynen bendede hic bi belirti yok sadece hafif adet sancisi oda bazen 😁 insallah sag saglim alirsin kucagina 🥰
deryaayucee Benim normalde 27 Ekim ama iyice bunaldım yoruldum ben. Bir de üstüne 3 haftadır kaşıntı sorunum var.
askimm54 Cansu321 insalla sag saglim alirsin canim kucagina 🥰 isde bizde ayin 20sine kadar beklicez galiba gelmesse suni sanci vericekler
askimm54 Ronyaseda bendede hafif adet sancisi gbi var ne nisan ne bise karnimda yukarda zaten 😌 insallah kendi gelir canim nediyim
Aslikilinc Ronyaseda ben de işte bugün giyim 40 haftalik tam hiç belirti yok dediğin gibi bende de 41 haftalik olana kadar bekliycez gelmese cuma günü yatisini yapıcaz suni şancı vercez dedi ama kararsizim
Yaseminilter askimm54 1 saat sonra 8 gün kalıyo bizimde hafif bir mide kramplarım ve ishalim var dünden beri onun dışında göbeğim aşağıya düşmedi dimdik duruyo maşallah 😃
askimm54 Zuhal14 olmazmi var tabide ama bunalmada var artik kucagima almak istiyorum allahn izniyle 🤍🤍
Ronyaseda askimm54 Benimde karnım yukarıda bebek kanalda değil doğuma dair belirti hiç yok 😔 aklımı yitirdim artık
askimm54 Ronyaseda olumlu düsün yinede.. belki kendiliginden gelir hic beklemedigin anda.. banada doktorum 12 ekimde tekrar bakacak bakalm durum ne olcak