Acil sorum var başına gelen bilgi versin lütfen daha önce rahim filmi çektim bsy çıkmadı üstünden 1 sene geçti baska doktor tesadüfen hafif sekli bozuk sorun olmuyo çoğu zaman dedi bazen de sorunmus 16 +3 um 4 aya gircem hamileyim bişey olurmu başına gelen varmi lütfen yazsn