hayatsevincim Kızlar aranızda bu sorunu yani(gebelik kaşıntısı) yaşayan var mı? Yaşayan varsa nasıl bir süreç oldu anlatabilirmi şuan korkuyorum 😔 bi post daha açtım ama kimse yazmadı doğru düzgün bi iki kişi dışında 😔
Arzumm_35 hayatsevincim normal hormonlardan kaynakli ( amaaaa kurdeşen dıye bişey de duymuştum netten bk
cideee hayatsevincim aynı sorun bende de var 32 . Haftada avuç içi ev ayak tabanı başta olmak üzere çıktı.alt ast ve safra asitleri çok yüksek geldi. 15 gün hastanede yattık 35. Haftadayım suan ilaç kullanıyorum bebek 37+0 da alınacak . Bu arada alt ast düştü ama yine olması gereken seviyede değil
hayatsevincim Arzumm_35 netten kaşıntı olarak bendeki belirtiler gebelik kolestazı diye çıkıyo direk ve hiç normal şeyler yazmıyodu😣