Bebeğimin ve kendim için gerekli olanları çantaya koydum acaba bi eksik varmı ?
Önü düğmeli pijama takımı
altlı üstlü pijama takımı
terlik
havlu
depend bez
kağıt havlu
Atlet vb iç çamaşırı
çorap
Saç bağlamak için toka 😄
hastaneden çıkarken giymek için kıyafet koymadım henüz çünkü zaten giyebildiğim iki üç parça bişey var malum hamileyiz bişey almıyoruz 😂 evden birileri hastenden çıkacak zaman getirir diye düşündüm .
Bebek için ;
isimli tulum hastane çıkışı
tavşanlı tulum
5 Li hastane çıkışı 1 tane
10 lu hastane çıkışı 1 tane (Battaniyesiyle)
iki alt pijama
uzun kollu zıbın takımıyla
atlet zıbın
5 6 tane çorap
2 tane şapka
örgü patik
iki tane battaniye
Ağız mendili 4 5 tane
bebek bezi
biberon
mama kaşığı
Termos
burun temizleyici
Birde zemzem suyu ve hurma koyucam çantaya sünnet diye 🙂
meryem ana otu aldım onu sancım tuttuğunda annem suya koyup duasını okuyacak
Şimdi sancım tuttu diyelim hastaneye giderken neler almalıyım yanıma başka ? Neleri unutmamalıyım ?
hastanede neler yapmalıyım ? Doktora neler sormalıyım demeliyim mesela kordon bağını hemen kesilmemesi gerektiği söyleniyor 3 dk durması gerekiyormuş bunu hatırlatıcam hemen kesilmemesini istediğimi söyleyecem .
hasteneden gelince neler yapmalıyız mesela 😄 bebeği kaç günde bir yıkamalıyız neler yapmalıyız kontrolleri falan ayy baya acemiyim 🙈♥️